Gereformeerde Kerk Yerseke Gereformeerde Kerk Yerseke
Op deze website kunt u van alles vinden over de kerk.U bent natuurlijk ook van harte welkom in de kerk zelf, op zondag en door de week, bij één van de activiteiten voor jong en oud!
hier
Voor de kerkdiensten klikt u hier
Voor kinderen in de basisschoolleeftijd is er elke week kindernevendienst.
En voor de jongeren vanaf 11-14 jaar en 15+ is er 1x per maand een jongerennevendienst.

Ook willen we een veilige gemeente zijn voor alle leden..
Voor meer informatie klikt u hier

Adres: Damstraat 20 in Yerseke.

PAASONTBIJT PAASONTBIJT
Wie komt er gezellig ontbijten op zondag 31 maart? Net als altijd, is er dit jaar weer het paasontbijt. Om 8:30 is het begin, en om 10:00 uur gaat aansluitend de kerk in. Er staat weer allerlei lekkers daar, zelfs de krukels die staan klaar! Wilt u laten weten of u erbij bent? Dan zorgen wij dat u lekker wordt verwend!! Mocht u er echt niet bij kunnen zijn, dan hebben we nog een hulplijn. We brengen dan een mandje thuis met alles erin, dat is dan ook wel naar uw zin! Deze hopen we dan ‘s zaterdags 30 maart bij u af te geven, zodat ook u het paasontbijt thuis kunt beleven. Opgeven vóór 20 maart bij Willeke van der Kuijl: vdkuijl@zeelandnet.nl Bellen of appen mag natuurlijk ook: 06-34414528 Deelname is gratis Welkom iedereen namens ons allemaal van de Gemeente Groei Groep (GGG)

WANDELEN WANDELEN
WIST JE DAT……. Wandelclub “’T oekje” nog steeds bestaat We iedere week nog gaan wandeleN Het aantal dames nogal gekrompen is Het heel gezond is om te lopen en in de buitenlucht te zijn Je altijd welkom bent om mee te wandelen We elke week een andere avond lopen We altijd om 19.15 uur starten bij de kerk…… Voor meer informatie bel of app Monica Hout : 06 30418108 Zij houdt de avonden bij en laat in de groepsapp weten wanneer we gaan lopen.
Afbeeldingsresultaten voor wandelen tekening

Jacqueline Sinke naar Thailand Jacqueline Sinke naar Thailand
Hoi allemaal,
Het is alweer even geleden, maar een aantal van jullie hebben gevraagd of ik iets wilde delen van mijn reis naar Thailand. Dat wil ik zeker doen!. Deze reis vond plaats van 29 september t/m 10 november en was als stage voor de deeltijdstudie missionair werk aan het Evangelisch College. Deze deeltijdstudie volg ik sinds 3 jaar en is bijna afgerond.

lees meer ยป